گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

69 گرل هود

امشب خیلی عجیب حس ِ زندگی بهم برگشته

دلم واسه جوونیام تنگ شده.شدیدا این روزها احساس پیری میکنم.دلم واسه نادوی وحشی و خاص و عجیب غریب تنگ شده.

امشب بعد خیلی خیلی مدت ها سوار اتوبوس شدم.یاد اون روزهایی افتادم که این خیابون رو هی بالا و پایین میرفتیم.یه وقت هایی با دخترا شاد و خندان...یه روزهایی تنها و غمگین...

حس میکنم الان تبدیل به یک جسد ِ بیخود شدم که هیچ تکونی به خودش نمیده.

یه وقتهایی چقدر دوست داشتم بزنم از خونه بیرون...ساعتهای طولانی راه برم.برم شهرای دیگه...الان چی؟ از اتاقم به زور میرم بیرون.تموم بیرون رفتنها به خونه ی فک و فامیل ختم میشه و خلاص.

امشب تنهایی رفتم بیرون.بماند که پدر از وقتی عقد کردم خیلی بیشتر به رفت و آمدم گیر میده.مدام اصرار میکنه که هرجا میخوام برم یکی منو برسونه و یکی هم بیاد دنبالم!

این فیلم بوی هود رو خیلی دوست داشتم.یه حس ِ زندگی داره توش.فکر میکنم یه زندگی با هیجان ِ جالبی داشتم من.اگه از روش فیلم بسازن حوصله سر بر نمیشه.ولی می دونم از این نقش هایی هستم که مدام بیننده بهم فحش میده.

این هفته میخوام هر روزش رو برم بیرون.هر روووووووز.....

بماند که الان ساعت 3 نیمه شبه و من هنوز نخوابیدم...ولی فردا قطعا زود بیدار میشم.به این نتیجه رسیدم که نباید بشینیم و منتظر باشم همسرو منو شاد و خوشحال کنه.بزار زندگی ادامه داشته باشه....هر کی به راه خودش...فقط اینکه بدونیم زن و شوهریم...ولی خب زندگیمون شاید متفاوت باشه...

برامم مهم نیست که همسرو چی فکر میکنه.میخوام خودم باشم دیگه...آیم ا لاولی گرل....دختر دوست داشتنی بودم اما نه واسه ی آدمهای سطحی نگر...خودشیفته هم هستم یه مقدار...مهم نیست.

فیلم خوب بهم معرفی کنین لطفا!

نظرات 3 + ارسال نظر
روزهای خوب یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 16:34 http://my-ayer.blogsky.com

سلام روشنک جووووووون

منم عاشق فیلمم و کتاب

قبلا که مجرد بودم کل زندگیم به فیلم دیدن بود و کل ارشیوم
به فنا رفت



من نمیدونم چه فازیه بعد عقد گیر دادن چیه اخه!×! طرف ازدواج کرده دیگه

سلام جاکوب جووون
فازشون اینه انگار من به یه ظرف کرییستالی تبدیل شدم که باید ازم مراقبت کنن!
کلا آقای پدر مضطربی دارم البته

این زن یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 15:44 http://in-zan.mihanblog.com

کازابلانکا.
dont move
باهاش حرف بزن :اسپانیاییه
همه چیز درباره مادرم: اسپانیاییه
love : آمریکاییه
دپارتمان: قدیمی آمریکایی(سیاه سفید)
زن بهترین دوست من : آمریکاییه
فعلا اینا

مرسی خانم
فقط دو تاشونو دیده بودم
عالی عالی

این زن یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 13:44 http://in-zan.mihanblog.com

فیلم بین حرفه ای هستی؟
من یه سری فیلم دیدم که دوسش داشتم...
نمیدونم بگم؟ یا شاید دیدی. قدیمی ان. تاریخ سینما نه ها. ولی قدیمی.

حرفه ای که نه ولی فیلم دوست دارم.
آخ آره فیلمهای خووب قدیمی دووست دارم. آره بگو لطفا.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.