گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

70 خوش ذوق ِ من!

به همسرو گفتم اگه وبلاگ بزنم میخونیش؟ گفت بیخیال بابا!

بعد من بحث رو عوض کردم.بعد دوباره پرسید چرا میخوای وبلاگ بزنی؟گفتم هیچی همینجوری...فقط میخواستم توش بنویسم و تو بخونی...حتی یکم چخان کردم که قبلا وبلاگ داشتم و توی وبلاگی ها معروف بودم و 299 تا فالوور داشتم!

چخان هم نکردم اندکی اغراق کردم.7-8 سال پیش از این بچه وبلاگی های غمگین ِ ته خلاف ِ وحشی ِ بی ادب بودم که یه مشت غمگین تر هم دوسم داشتن! از این تیریپا بودیم که وای ما چه بدبخت های غمگین باحالی هستیم!

299 نفر رو هم صحیح گفتم.توی یکی از این مینی بلاگ  های ِ تویتر شکل عضو بودم و 299 تا فالوور داشتم و توی لیست محبوبترین ها نفر دوم بودم.نفر اول هم صاحب سایت بود و به نظرم پارتی بازی کرده بود!!!

با همه ی این توضیحاتی که دادم باز هم همسری گفت بی خیال بابا.الان وبلاگ قدیمی شده.کسی سراغش نمیره...و بدین سان فهمیدم که ....هیچی...هرکی یه جوریه...

همسرو باهوشه!یعنی ادعای باهوشیش میشه.و به نظرم باهوش هم هست.از هر چیزی یه مقدار سر در میاره و اطلاعات عمومیش خوبه و می تونه توی هر بحثی شرکت کنه...همچنان به من میگه خنگووول ِ من...اینقدر گفته که منم داره باورم میشه...اون شبی کل انداختیم و حتی رفتم تست آی کیو دادم و در جایگاه افراد باهوش قرار گرفتم و آی کیوم های بود و اون بهم گفت وای کسخلکم رفتی تست دادی؟بوس بوس!

من یه عمر ملت رو واسه خنگیشون مسخره میکردم حالا این یالدان قلی منو مسخره میکنه! خوبه والا...

شب رفتم خونه ی مادربزرگ.مادرشوهر و مادر هم اونجا بودن و باز مادربزرگ بود که هی تعریف کرد از این وصلت فرخنده و هی به مادرشوهرو گفت چه خوشحال شدم که نادو عروست شد و  این نادو خانمه خانم....خب خوبه همه راضین مثه اینکه...باسن ِ متزلزله ناراضی.

نمیدونم مادربزرگم چطور به این نتیجه رسیده که من خانم و فهمیده هستم..بخدا اگه ذره ای از کارهایی که کردم رو بدونه 180 درجه نظرش عوض میشه:))

نظرات 1 + ارسال نظر
خان دایی دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 15:39 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

دایی یعنی از اینکه این همه از خانوم و فهمیده بودنت تعریف می کنن..عذاب وجدان داری؟

خنگول گفتن این روزا یه جور ابراز عشقه

:)) بله شدیدآ!
امان از بچه های این دور زمونه!چجوری ابراز عشق میکنن!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.