گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

73 ex

اینکه بدونی دوست دختر قبلی شوهرت کی بوده خیلی مزخرفه.من همیشه میگفتم گذشته ی طرفم واسم مهم نیست.حتی به نظرم شوهری که قبلا دوست دختر داشته خیلی بهتر از مردیه که اصن با خانمها رابطه ای نداشته.حتی به نظرم کسی که نزدیک  30 سالش باشه و رابطه ای نداشته باشه یه چیزیش هست.

خودمم پرونده ی قطوری در دوران مجردی داشتم.با این حال همسر هیچی در مورد گذشته ی من نمی دونه. خودش نخواست بدونه.گفت برام مهم نیست.به جز اینکه حسن قلی و مشتی قلی خواستگار بودن و اینها..همشونم فامیل بودن و به همین دلیل در جریان امور هست.حتی از خواستگارهایی که من خبر نداشتمم خبر داره:)) به هر حال مادرشوهرم یکی از منابع خبری مهم در فامیل محسوب میشه قربونش برم.نه  واسه اینکه خاله زنک باشه ها.اصلا.فقط واسه اینکه خیلی خوش صحبته.

وای من فکر کنم بیماری عدم تمرکز دارم.چقدر از این شاخه به اون شاخه میپرم:(( وای خدایا من چرا اینقدر مریضم:)))))

انی وی! داشتم میگفتم.دوست دختر قبلی همسر!دختر عموی زن دایی بنده س! یعنی اگه از گند کاریهای همسر خبر نداشتم خیلی واسم راحتتر بود.اصلا به هیچ جامم نبود.ولی متاسفانه تا حد زیادی از همه چیزش خبر دارم.دیشب همینجوری رفتم فیس بوک و سر از پیج این دختر در آوردم...یکم تصادفی و یکمی هم کرم خودم بود.همین دیگه!وقتی بدونی کی بوده واسه ت آزار دهنده ست! اینارو اینجا نوشتم که واسم آزار دهنده نباشه دیگه.تخلیه عواطف و افکار بود!البته یه چیزی در این مورد هست که خیلی روی اعصابمه و به زن داییم مربوط میشه.طوری شده که کلا ازش بدم اومده.کار درستیه که روز قبل عقد یه دختر برین و در مورد جدایی داماد از دوست دخترش حرف بزنین؟هرچقدیم که واسم مهم نباشه.فقط فاک یور سلف زندایی جان .


یه سال میخواستم با همین همسرو و بچه ها بریم سفر.اون زمان ما مثل خواهر برادر بودیم مثلا! نیت سفرمم این بود که برم آزمون زبان بدم.نیتم از آزمون زبان هم دیدن دوست پسر اون زمانم بود که توی اون شهر بودن.قصدمم این بود که به همسر  ِ حال حاضرم جریان رو بگم و با همکاریش برم سر قرار.خب به نظرم پسرخاله ی روشن فکری میومد.

اما بنا به دلایلی کلا سفر کنسل شد.یه وقت هایی به این فکر میکنم که اگه اون سفر رو می رفتیم چی میشد؟!

پ.ن : اینکه یه زن متاهل میگه دوست پسر سابقم، چقدر حال بهم زن و زننده میشه، نه؟ 

هی، یه زمان هایی بود که ازدواج و تاهل قداست خاصی داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
این زن سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 20:13 http://in-zan.mihanblog.com

دست خدا بوده که اون سفر کنسل شده :)

شاید!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.