گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

74 پیش رومون آب زمزم...

این هفته افتادم دنبال کارهای عقب افتاده ی زندگیم.به مشکل بزرگی هم خوردم و یه سری مدارکم گم شده.فردا باید برم ببینم چه خاکی باید سرم بریزم.

پایان نامه بالاترین نمره رو بین بچه ها گرفتم.البته 19.دوست داشتم بیشتر بشم.

بعد که نمره رو دیدم میخواستم بهش مسج بدم و ازش تشکر کنم.بعد با خودم گفتم واسه چی؟ اون باید منو فراموش کنه.من سر خونه و زندگیه خودمم.خودخواهیه بخوام هر از چند گاهی خودی نشون بدم...

کی به جز من برات از عاشقی گفته؟

دو شبه دارم خواب می بینم که از یه چیزی دارم فرار میکنم و همش گیر میوفتم.حیوونای عجیب غریب... آدمهای وحشی...اینجور چیزا.

امروز دندونمو پر کرد و سر خون ریزی لثه م خیلی اذیت شدم.

کی به جز من همه حرفاتو شنفته؟

داریم میریم کلاس یوگا...روزهای فرد یوگا با خاله ها و مامان و روزهای زوج هم تنها میرم بدنسازی....

دوره ی قبل بدنسازی هیچ تغییری نکردم.یعنی تغییر کردم اما زود به حالت اولیه برگشتم!

دوباره باید برم دکتر زنان.شت.

یه فیلم اسکاتلندی دیدم امشب.شت رو خیلی باحال تلفظ می کردن...sheyt....

دلتو بزن به دریا....

قرار ِ با سمیرا بریم سفر مجردی به سوی جنوب...

همسرو گفت برو.من خوشم نمیاد گیر الکی بدم.احتمال اینکه خودمم بخوام مجردی سفر برم زیاده.و از زن و شوهرایی که نمیزارن بدون هم جم بخورن خوشم نمیاد.

فکر میکنم از لحاظ روانی خیلی سالم تشریف دارن و من مقادیر زیادی بیماری روانی دارم که باید درستشون کنم!سو هارد...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.