گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

78 جریمه

صبحی به زور از خواب بیدار شدم و گوشیو نیگاه کردم دیدم خبری نیست.

اندورن مستراح بودیم و فکر میکردم که بفرما..یه تبریک نگفت ولنتاین رو.حالا اگه زنش نبودمو دوست دخترش بودم زرت زرت کارای عشقولی میکرد...و همینجور با خودم زرت و پرت میکردم.اومدم بیرون و دیدم دینگ دینگ دینگ...آخی عزیزم!

عصری برام آهنگ لاو استوری رو فرستاده...و باااااز من بهش گیر دادم بیا تورو خدا با این آهنگ برقصیم توی عروسی....بیا بیا...اصلا زیر بار رقص دو نفره ی از پیش تمرین شده نمیره...بهم میگه آخرش سر این رقصه طلاقت میدم ...بهش گفتم خب پس حداقل حق طلاق بده بهم.گفت باشه کجا بریم بدم بهت؟! بله!

میگه بیا بریم بهت حق طلاق هم میدم اما از من رقص دو نفره ی لوس بازی نخواه...حالا من با دومادی که باهام رقص دو نفره ی هماهنگ نمی کنه چی کااااار کنم آخه؟؟؟؟ :دی


از 9 صبح تا یک ظهر توی دانشگاه اولیم بدو بدو داشتم.یعنی بدو بدو ها.به اندازه ی کل این ده سالی که کارمو عقب انداختم امروز دویدم و حقمه!

کل دانشکده علوم رو داشتن بازسازی و اینها میکردن.و چقد همه چیز عوض شده بود و چقدر هنوز بعضی ها سر همون پست های قبلی بودن و چقدر کارمندای مرد مهربون تر هستن و با آدم همکاری میکنن و چقدر من بدبختم که فردا هم باید برم.

خانمه گفت واسه انصراف باید دو میلیون اینجورا جریمه بدی:| البته به نظرم این خانمه حالیش نبود و با شک و تردید اینو گفت.منم تحویلش نگرفتم و رفتم از یه طریق دیگه کارامو انجام دادم.حالا ببینم فردا گیر میوفتم یا نه!

بعدشم از دانشجو شبانه که دیگه جریمه نمیگیرن.میگیرن؟؟؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.