گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

79 کادو مادو

خوبه این دوران عقدینگیمون از هم دوریم ها...چون من  اصلا حوصله کادو خریدن ندارم.اصلا ها!

و مثل شلدون وقتی کسی بهم کادو میده هی با خودم میگم واااااای حالا این کادورو چه جوری جبران کنم خدایااااا!


پ.ن : یارو دوست پسرش براش کادو ساعت گرفته! بعد دختره برای پسره لباس زیر و شکلات گرفته!بعد با چه افتخاری هم عکسشو گذاشته توی سایت =))

ساعت؟ بعد شورت و جوراب؟؟؟

شورت و جوراب فقط وااااااس روووووزه مرده....فقط رووووز ِ مرررررد!


پ.ن2: کسایی که عروسک دوست دارن میشه بیان از منطقشون برای من صحبت کنن؟

در مورد اینکه پولشون رو هم میدن عروسک میگیرن هم یه توضیح بدن ممنون میشم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیلا دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 06:31 http://nanehadi.blogsky.com

سلام.منم اصلا حوصله کادو گرفتن و دادن رو ندارم.البته دیشب پسر کوچیکه (22 سالشه )برام یه بسته شکلات خارجی خرید چون سر یه جریانی ازش دلخور بودم.خیلی بهم چسبید.

سلام
بله بعضی کادوها خیلی میچسبه

MaHta دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 01:27 http://realdays.blogsky.com/

عجب کادوی زیبایی

+ همونو بگو :| یه خرس میدن به یه خرس گنده :|

والا...آخه چراااا؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.