گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

81 I am the worst

دارم همزمان 5 تا سریال میبینم و از همینجا میخوام اعلام کنم که سایت 30nama11.com خیلی دوستت دارم که آرشیو فرندزت کامله و فصلهای اولشم داری.بوس بوس ماچ.

suits و you're the worst رو تازه شروع کردم و به نظر خوب میان.قبلش داشتم سریال broad city  رو میدیدم.در مورد دو تا دختر هست که دوستای صمیمی هستن و خیلی خل و هیز و دیوونه هستن!اکثر سریال های کمدی که دیدم در مورد هیز بودن پسرها بوده و اینکه چقدر پسرها به همه چیز زکزی گونه نگاه میکنن.اما توی این سریال برعکسه. فصل اولش رو دیدم و دیگه ندیدم.چون  دو قسمت آخر فصل اولش رو نفهمیدم چی به چی شد.انگاری قسمتها جا به جا شده بود و این چیزهای کوچیک توی فیلم و سریال دیدن میره روی اعصابم.

الانم ساعت 6 صبحه و من باید صبح برم دانشگاه.البته منتظرم پریود بشم. اگه تا صبح پریود بشم میتونم پریود بودنم رو بهونه کنم و نرم.

چون اصولا من اینجا واسه ی انجام دادن و ندادن کارهام باید به صدنفر جواب پس بدم.


نظرات 2 + ارسال نظر
مهندس دیوانه سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 13:33 http://jenin.blogsky.com

باعث شد بابت معرفی سایت هم ازت تشکر کنم. واقن متشکرم. واقن خیلیییی. بوس بوس! فقط ی سوال! این سریال فرندز رو با اینکه خیلی وقت‌ه از فصل اولش گذشته و خیلی هم تعریف‌ش رو شنیدم تا حالا ندیدم! به نظرت خوبه؟!‌ ببینم؟! با این وضعی که تو این سریال تو بترینی! و اون سایت عالی رو معرفی کردی بهم حق بده تو رو پیغمبر فیلم و سریال خودم بدونم و بهت ایمان بیاورم و سوالات شرعی خودم در این زمینه رو ازت بپرسم! بهم حق می‌دی؟!

ببخشید که دیر جواب دادم.در سفر بودم و امکانات نداشتم.
اگه فرصت و حوصله ی دانلود سریال فرندز رو داری باید بهت بگم خیلی خیلی خیلی این سریال رو دوست دارم و باید بگم با اینکه خیلی سال ازش میگذره فکر نکنی قدیمی و مسخره شده ها!نخیر.هنوز من توی سریال های کمدی میبینم که خیلی از سوژه هاشون رو از این سریال میگیرن.

مهندس دیوانه سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 13:26 http://jenin.blogsky.com

این سریال تو بدترینی! خعلی سریال خوب و عالی‌ای! مرسی بابت معرفی‌ش.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.