گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

95 لیست

این جور روزهایی که حالم خوشه...و عاشقم ...و همسرو رو واقعنی دوست میدارم...و ذوق و شوق زندگی دارم،مدام لیست درست می کنم واسه خودم.

لیست خریدهای عروس...

لیست خریدهای داماد...

لیست کارهای عروسی...

لیست آهنگ های عروسی...

لیست مهمانها...

لیست زمان بندی کارها...

لیست خرید جهیزیه...

و الی آخر.

واسه روز زن رفتیم از ممند( فامیل آقای فروشنده!) خرید کردیم.282 هزار تومن شد و از اونجایی که با همسرو دوسته بهش 82 تومن تخفیف داد.اونقدری که از این تخفیف خوشحال شدم از کادوی روز زنم خوشحال نشدم ها...حالا قصد دارم خرید لوازم آرایش و بهداشتی رو از ممند تپلی انجام بدم و هی منتظر وایسم ببینم چقدر بهمون تخفیف میده که هی ذوق کنم.

آهان یه لیست هم  دارم که توش می نویسم فلان کار رو کجا انجام بدیم.چون همسرو یه شهر دیگه س و هی باید کارهارو تقسیم بندی کنیم که چی رو از کجا بخریم که مناسب تر در بیاد.

لباس عروس رویاییم رو ندیدم هنوز...نگرانشم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.