گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

107 سرآشپز

همسرو پرسید چه میکنی؟

دیدم ضایع ست مثل همیشه بگم دارم فیلم  میبینم.گفتم هیچی دارم توی گوگل سرچ میکنم

بعد پرسید چی؟

گفتم دستور پخت غذا!

میگه آخییی عشقم غذا پختنو هم باهم یاد میگیریم :| (آره انگار ما دوتا بچه 20 ساله هستیم که میخوایم تازه باهم تاتی تاتی زندگی کردن رو یاد بگیریم:دی)

یعنی چییییی؟یعنی میخواد بگه من هیچی بلد نیستم؟پس اون آبگوشت به اون خوشمزگی رو عمه ت درست کرده بووووود؟

دیگه حالا هی میگی فرشته ی زندگیمو شانس بزرگمو...فکر کردی اینا فایده داره دیگه؟ها؟آره؟


نظرات 4 + ارسال نظر
سین چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 15:17

میگفتی فیلم آشپزی میدیدم

سلام نادو جان ، تو خیلی بامزه ای ها . پکیجی از یع کله قند با یع کیسه نمک

یعنی میدونی چرا جذبت شدم؟ یکیش بخاطر اینکه خودت میای واسه خودت کامنت میذاری بعد دوباره جواب کامنت خودت رو هم میدی خععلی با حالی

اون اوائل بیشتر این نکته واسم جالب بود که دنبالت می کردم.

خب از اون جا که امکان ارسال پیام خصوصی نیست بغیر از خط اول مابقی رو سانسور کن جلوو چشم نباشه خانمی.

سلام سین جان.
من کی واسه خودم کامنت گذاشتم آخه؟
چجوری سانسور کنم؟نمیشه سانسور کرد که!

ملیکا دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 15:11 http://zendegijadidam.persianblog.ir/

سلام خانمی. یادم نیست از طریق وب کدوم یکی از دوستام بود که وب شما رو پیدا کردم ولی از وقتی لینکتون کردم، هروقت از سرکار میام خونه، سریع میپرم و وبمو باز میکنم و وب شما جز سومین لینک هام هست که وقتی بازش میکنم و میخونمتون دلم باز میشه و به نحوه نوشتنتون و نحوه صحبت کردنتون و راحت بودنتون میخندم و کیف میکنم.

سلام بانووو.مرسی لطف داری.کلا همینیم ها.
خوووووشحال شدمااا اصن ذوقیدم.

BoBo دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 10:54

واقعا هم ضایع بود می‌گفتی داری فیلم می‌بینی :دی
تا مرد از غذای زن ایراد نگیره، آشپزی زن درست نمیشه! مردی هم که واسه بد شدن غذا زنش رو بزنه، اون زن دیگه آشپز نمونه‌ای میشه :دی

پس من هیچ وقت آشپز خوبی نخواهم شد!

سارا دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 00:49 http://mynewlifebegins.blogsky.com/

حالا باید یه غذای عجیب غریب درست کنی و به خورد همسر بدی تا بگه عزیزم دیگه جای سرچ تو گوگل برای غذا، همون فیلمتو ببین

احسنننتتت باریکلا...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.