گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی؟

ساعت ۳ شب

 به لطف مهمونای بی ملاحظمون،همگی کرونا گرفتیم

نمیدونم چرا با این همه قرص خوابم نمیبره

یاد شب اعلام نتایج کنکورم افتادم

چه مهر بدی خورد توی سرنوشتم

خیلیی زیاد مسیر زندگیمو عوض کرد،قشنگ منو انداخت توو چاله افسردگی و کسخل بازی

همیشه فکر میکنم اگه قبل فیزیک فلان رشته رو اول میزدم،الان کجا بودم

بعد میدوووونی بیشتر از چی اونجام میسوزه؟از اینکه باهوشم،اگه خنگ بودم چه غم داشتم...

بله باهوشم،مدارکشم موجوده!

ای روزگار...

من اسیر جبر جغرافیاییی شدم و نمیزارم اقای همسر بچمو هم اسیر این جبر بکنه...برگردیم اونجا که ریدن واسمون؟والاااا

بچمم که مثل من باهوشه از الان دارم غصه میخورم براش..خنگ بودی و لذتشو میبردی ماااادر

خدا کنه تو توی مسیر درست بیوفتی،همینجوری دست به دست بری برسی اون بالا بالاها...

فینگلی با من اواز میخونه ،،من میگم پیش عششششقت...اون میگه زیبااا زیبا...

واجب کفایی نیست من بمیرم براش؟

نظرات 1 + ارسال نظر
BoBo یکشنبه 16 مرداد 1401 ساعت 19:23

تا حالا دوتا بچه همزمان داشتی که خودت هم کرونا گرفته باشی و سه شب بری یه خونه دیگه تا مثلا قرنطینه باشی و بعد همسرت مریض بشه و تب لرز بگیره؟
بعدشم یکی از بچه‌هات رو سه روز بستری کنین؟
بعد هم بیست روز همه کاراتو تعطیل کنی و حتی دیگه حوصله برگشت به کارای قبلیت رو نداشته باشی و منتظر باشی یجوری برگردی به سر کارات؟
حلا اینایی که نوشتم هیچ کدوم مهم نیست!
فقط می‌خواستم ببینم اگه میشه لطفا مدارک باهوشی خودتو اگه جعل نکردی، بارگزاری کن همه ببینن
جبر جغرافیایی تا بیست و پنج سالگی صادقه! بعد از اون بستگی به افکار خودت داره ؛)

من دیگه حرفی ندارم باشه برای بعدا...
یا خدا...چه روزای سختی رو گذروندین...روزای اول بچه داری همینجوریش سخته چه برسه مریض هم بشی...
بله ولی جبر جغرافیایی واسه ادم تنبلایی مث ما قوز بالا قوزه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.